שאלות ותשובות

חברת שרות פלוס שולחת לבית הלקוח טכנאי להתקנת המוצר.
על הלקוח להתקשר לשרות הלקוחות על מנת להזמין שרות כזה, לאחר שהמוצר שנקנה הגיע לבית הלקוח.
אין לפתוח את אריזת המוצר!
הטכנאי שיגיע יעשה זאת, ירכיב המוצר ואף ייתן הדרכה עליו.

במעמד התקנת והרכבת המוצר יקבל הלקוח הדרכה מלאה ומקיפה על השימוש הנכון המוצר, תפעולו ואחזקתו.

במעמד ההתקנה וההדרכה יבדוק הטכנאי את תקינות המוצר הנרכש.
באם יתגלה פגם כלשהו ידאג הטכנאי לדווח על כך לשרות הלקוחות של החברה
כדי שהבעיה תטופל בהקדם וביעילות המרבית לטובת הלקוח.

ניתן להתקשר למחלקת שרות הלקוחות של החברה
ולהשיג באמצעותה חלקי חילוף לכל מוצרים להם החברה נותנת שרות ואחריות.

במעמד התקנת המוצר בבית הלקוח, יציג ויציע הטכנאי מוצרים נלווים העוזרים להאריך את חיי המוצר הנרכש.
בהמשך, ניתן לפנות למוקד השרות כדי להשיג מוצרים אלו.