אמנת השירות

מדיניות האיכות של חברת שרות פלוס נקבעת מתוך נקודת המבט והציפייה של הלקוח. חברת שרות פלוס עושה כל שביכולתה "לעשות את הדבר הנכון ובפעם הראשונה".

חזונה של החברה הוא להוות "קרש קפיצה" לגורמים המשווקים את המוצרים וללקוחות המשתמשים במוצרים שבתחום אחריותה.

הנקודות המנחות אותנו הן:

  • זמינות גבוהה של מערך השרות- מוקד שרות הלקוחות ומערך הטכנאים.
  • מקסימום מענה ללקוח במגע אחד- מינימום שיחות ובמינימום ביקורים.
  • One Stop Shop – טיפול מלא בלקוח ב"נקודת" שרות אחת.